37a Conferencia de la 'National Society for Animal Genetics' (ISAG)

Amb Joaquim Ros (vicerector de Recerca de la UdL), Joan Estany (professor de la UdL i president del Comitè organitzador) i James Kijas (president d'ISAG)

Informació de l'esdeveniment

Lloc: Auditori 1 de La Llotja

Web: 37th International Society for Animal Genetics (ISAG) Conference

Inici: 08 de juliol de 2019  |  09:00

Finalització: 12 de juliol de 2019

Inauguració de la 37th International Society for Animal Genetics (ISAG) Conference, amb Joaquim Ros (vicerector de Recerca de la UdL), Joan Estany (professor de la UdL i president del Comitè organitzador) i James Kijas (president d'ISAG).

The 37th International Society for Animal Genetics Conference will be held in Lleida, Spain in July 2019. The Conference will be hosted by the University of Lleida. It will be an excellent opportunity to bring together outstanding scientists, policy makers, professionals and students from interdisciplinary animal genetics fields to share the latest developments, meet old friends and form new partnerships.