Doble Titulació: Llengües Aplicades i Traducció - Estudis Anglesos

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art està dissenyat per formar professionals en la comprensió multidisciplinària del nostre món i per donar resposta a una demanda creixent de contextualització per part de la societat i de continguts per part de les indústries de la comunicació.

La història, la geografia i l'art permeten aprofundir en el coneixement racional i crític tant del passat i el llegat de les diferents civilitzacions, com de la cultura i l'entorn propers. Per tant, la combinació de les tres disciplines és la millor estratègia per a entendre la complexitat del present.

El grau d'Història, Geografia i Història de l'Art està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat de Lleida (UdL). El programa interuniversitari permet sumar l'experiència i el prestigi del professorat de dos centres amb una trajectòria amb dècades d'experiència docent i investigadora.

La història aporta una comprensió útil dels processos de canvi i de continuïtat, base de l'evolució humana, del desenvolupament de les nacions i les comunitats polítiques, i de la construcció d'un relat col·lectiu del passat. La geografia comprèn el desenvolupament equilibrat i sostenible, l'ordenació i la planificació del territori, però també els nous avanços cientificotècnics de la cartografia automàtica i els sistemes d'informació geogràfica (SIG). I la història de l'art té una transversalitat que la dota tant per a l'estudi d'obres o moviments concrets, com de conceptes propis de la teoria de l'art.

A part de la formació comuna obligatòria, el grau d'Història, Geografia i Història de l'Art permet, mitjançant les assignatures optatives, que cada alumne defineixi l'itinerari que s'adapti millor als seus interessos, necessitats i expectatives, prioritzant una disciplina o la barreja d'aquestes.

L'estudiant adquireix una mirada interdisciplinària, el domini de les eines metodològiques de cada àmbit i desenvolupa la capacitat d'analitzar, comprendre i interpretar la diversitat històrica, cultural i artística, competències que li permetran convertir-se en un professional flexible, capaç d'adaptar-se a un mercat laboral condicionat pels canvis i transformacions continus de la societat.

Descarrega't el díptic Doble titulació: Llengües Aplicades i Traducció - Estudis Anglesos