Doble titulació: Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses

La Doble Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Administració i Direcció d’Empreses té l’objectiu de formar professionals en activitats de gestió, assessorament i avaluació d’organitzacions, així com en activitats d’anàlisi, disseny i implementació de sistemes informàtics que resolguin problemes de tractament de la informació dels diferents aspectes de la vida de l’organització.

El doble Grau d’Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d’Empreses (GEIADE) té l’objectiu de formar professionals que integrin coneixements interdisciplinaris en els àmbits de les tecnologies i serveis informàtics i de la gestió d’empreses.

Forma professionals en activitats de gestió, assessorament i avaluació d’organitzacions, així com en activitats d’anàlisi, disseny i implementació de sistemes informàtics que resolguin problemes de tractament de la informació dels diferents aspectes de la vida de l’organització. Aquestes activitats poden tenir lloc en l’àmbit global de l’organització, com també en les seves diferents àrees funcionals, com són: producció, recursos humans, finançament, comercialització, inversió, administració o comptabilitat.

Els graduats han de conèixer l’articulació de totes aquestes àrees funcionals dins els objectius generals de la unitat productiva, la relació d’aquests amb el context global de l’economia i conèixer els problemes de gestió de la informació. En definitiva, han d’estar en condicions de contribuir amb la seua activitat al bon funcionament, a la utilització eficient de recursos de computació, comunicació i emmagatzematge de la informació i a la millora de resultats.

Capacita els estudiants per dissenyar, gestionar i mantenir sistemes informàtics que donin resposta a les necessitats específiques d’una organització empresarial, en qualsevol de les seves àrees funcionals: producció, recursos humans, finançament i inversió, comercialització, administració i comptabilitat.

• El graduat en GEIADE té un perfil interdisciplinari amb expertesa en les noves tecnologies de la informació i comunicació (TIC) per una banda, i expertesa en la gestió empresarial per l’altra.
  • Capacitat per detectar oportunitats de negoci en l’àmbit de les TIC i endegar iniciatives innovadores de base tecnològica.
  • Capacitat per dirigir i gestionar els serveis informàtics en organitzacions empresarials.
  • Capacitat per l’auditoria, la consultoria, el disseny i la integració de solucions tecnològiques.

Resum del Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE

VIA University College - Dinamarca

VIA University College, situada a la ciutat de Horsens, a la regió central de Dinamarca, educa, entre d'altres, futurs enginyers i dissenyadors. Ofereix més de 40 graus en vuit campus de tota la regió. Els departaments de formació més avançats de VIA tenen més de 20.000 participants anuals en programes de garu i de màster. Fet que fa de VIA UC la institució més gran de formació universitària del nord d’Europa.

Horsens és una ciutat de la costa est de la regió de Jutland a Dinamarca. La població de la ciutat és de 59.181 habitants (dada de l'any 2019) i la població del municipi és de 90.370 habitants (dada de l'any 2019). Es, en conseqüència, la 8a ciutat més gran de Dinamarca. Horsens també és una ciutat coneguda per la seva cultura i la seva oferta d'entreteniment: el nou teatre Horsens és un centre cultural que celebra més de 200 esdeveniments anuals que ha aconseguit programar espectacles d'artistes importants com Bob Dylan, Madonna o els The Rolling Stones. Actualment, la ciutat està experimentant un desenvolupament positiu amb la nova indústria que es trasllada a Horsens, sobretot del sector de d’electrònica i el disseny gràfic. Horsens també disposa de l’únic museu industrial de Dinamarca.

Doble màster internacional

Institut Teknologi Bandung (ITB) - Indonèsia

L’Institut Teknologi Bandung (ITB) és una universitat d’investigació coeducativa estatal ubicada a Bandung, Indonèsia. Fundada el 1920, ITB és la universitat més antiga orientada a la tecnologia d'Indonèsia i ha estat acreditada com una de les universitats més prestigioses d'Indonèsia.

L’ITB es troba a diferents indrets d’Indonèsia, però el campus principal es troba a la ciutat de Bandung, la capital de la província de Java Occidental a Indonèsia. És la quarta ciutat més poblada d'Indonèsia amb més de 2,5 milions d'habitants. Situada a uns 140 quilòmetres al sud-est de Jakarta, la ciutat es troba en una conca envoltada de muntanyes volcàniques que proporciona un sistema de defensa natural, que va ser el motiu principal del pla del govern de les Índies Orientals Holandeses per traslladar la capital de Batavia (actual Jakarta) a Bandung.

A principis del 2016, l’ITB tenia nou programes d’estudis universitaris acreditats internacionalment d’una institució d’acreditació independent basada als Estats Units, Board d’Accreditation for Engineering and Technology, on ITB i una altra institució indonèsia són les úniques universitats públiques d’Indonèsia amb aquesta particular institució acreditativa internacional. Els deu programes d'estudi són Enginyeria Elèctrica, Informàtica, Enginyeria Química, Física d'Enginyeria, Enginyeria Industrial, Gestió d'Enginyeria, Enginyeria Oceànica, Enginyeria del Petroli, Enginyeria Civil i Enginyeria Ambiental.