Grau Enginyeria en Organització Industrial i Logística

Si t'agraden les TECNOLOGIES INDUSTRIALS i la GESTIÓ D'EMPRESES, aquest és el teu Grau! Aquesta titulació forma als estudiants amb els coneixements, habilitats i aptituds, tant tècniques com de gestió empresarial. Les sortides professionals d’aquesta titulació són múltiples i molt diverses, sobretot en els càrrecs directius i tècnics de les empreses de caire industrial.

Una de les enginyeries més versàtils i amb més projecció de futur

És una enginyeria de gestió que té molt bona acceptació i una alta inserció laboral.

Els estudis de Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística compaginen la formació tècnica pròpia d’una enginyeria, amb la formació en gestió i administració d’empreses perquè els futurs graduats estiguin en condicions de dirigir qualsevol departament de qualsevol empresa del sector industrial o del sector serveis d’acord amb criteris d’eficiència, sostenibilitat i millora continuada de la qualitat.

En acabar el Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística:

• tindràs una visió integral de l’empresa, tant des del punt de vista estratègic com operatiu de l'organització, que et capacitarà per a conduir l’empresa o qualsevol de les seves àrees funcionals (tècnica, organitzativa i humana) cap a la millora continuada de la qualitat.
  • podràs assessorar, projectar, fer funcionar, mantenir i millorar sistemes de producció, estructures, instal·lacions, processos i dispositius, amb la finalitat d’incrementar-ne l’eficiència.
  • estaràs en condicions d’utilitzar de forma equilibrada i compatible la tècnica, la tecnologia, l’economia i la sostenibilitat, degut a la capacitat per comprendre la complexitat dels fenòmens econòmics i socials tant a nivell d’economia de proximitat com a nivell d’economia global.
  • podràs incorporar-te a equips de treball nacionals i internacionals, en contextos disciplinaris diversos, gràcies a les competències transversals adquirides.

Aquest grau s'imparteix al Campus Universitari d'Igualada.