La transició energètica del segle XXI (T21)

Xerrada a càrrec del Sr. Ramons Sans

El 23 de novembre a les 18h, el Sr. Ramon Sans va impartir la conferència “La transició energètica del segle XXI (T21)“, organitzada per l’equip ICE ALMIA-educativa.

Ramon Sans Rovira és enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i màster en Tècniques de Direcció i Gestió Empresarial per la Universitat de Barcelona, on també realitza diversos postgraus. La seva dilatada vida professional, de gairebé quaranta anys, s’ha desenvolupat a la multinacional catalana Girbau (www.girbau.cat), empresa dedicada a la fabricació de béns d’equip, on ha exercit com a director tècnic durant vint i cinc anys i com a vicepresident durant deu, dedicant gran part del seu treball a innovació i desenvolupament tant en l’àmbit mecànic com en l’energètic.

La seva preocupació en el camp de l’energia el porta a treballar per un canvi de model energètic i social sostenible. Ramon Sans ha ideat i desenvolupat els itineraris energètics i l’estudi de la TE21®, motius dels llibres: La darrera oportunitat (febrer 2016) i El col·lapse és evitable (gener 2014), ambdós de la seva col·lecció La Transició energètica del Segle XXI (TE21). (Editorial Octaedro). Sobre aquest tema, ha donat més de 200 conferències a Catalunya, a Espanya i a la UE i ha intervingut en diverses entrevistes de radio i de televisió.

Consultar la web: http://www.edo.udl.cat/el-proper-23-de-novembre-es-realitzara-la-xarrada-la-transicio-energetica-del-segle-xxi-t21/