Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

Aquest Máster col·laborar conjuntament amb PIMEC i GCCI en la impartició en les edicions del Curs superior en control de gestió que prepara de manera blended en superar la certificació del Chartered Control Analyst en Barcelona. El Màster aprofita l'expertise adquirits durant aquests anys en l'especialització de controller per assessorar i coordinar els professionals que impartiran docència en el curs.

El màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de gestió  de la UdL és una titulació pionera a Espanya i Catalunya, ja que ofereix uns coneixements diferenciats respecte d'altres màsters en Comptabilitat i finances:

1. Es tracta d'un màster especialitzat en Comptabilitat, auditoria i control de gestió.   Ofereix un coneixement dinàmic i de màxima actualitat en les especialitzacions de controller i  d’auditoria que són les especialitzacions  més demandades en l’àmbit financer segons el informe  2016 de “Los empleos más buscados de ADDECO”.  El estudiant pot cursar qualsevol de les dos  especialitats professionals , o fer les dos de manera simultània.

1. El Màster es un Màster oficial acreditat per l’AQU amb  preu públic amb elevats estàndardsde qualitat. Aquesta excel·lència  va ser reconeguda  per la Comissió Europea, (multirank) que  va situar el màster en el lloc 46 del  món i primer d’Espanya  pel  que fa al rànquing de Business Studies Programmes (obtingut a partir  de diversos indicadors com ara (i) la ràtio  estudiant/professorat; (ii) el  nombre  de  professorat  doctor;  (iii)  la  inclusió  de  pràctiques  en  el  currículum;  i  finalment,   (iv) i   l'ensenyament   per   professionals   de   fora dels   departaments   universitaris.