Màster en Sanitat i Producció Porcina (Interuniversitari)

L'objetiu principal del màster és formar tècnics que contribueixin a la producció de proteïna alimentària d'alta qualitat i seguretat, en base a un sistema de producció amb eficiència tècnica i econòmica i utilitzant tècniques de producció respectuoses amb el medi ambient i el benestar dels animals.

Pitgeu aquí per veure e web del Màster en Sanitat i Producció Porcina (SAPROPOR)

Vegeu aquí el Pla d'Estudis

L'objectiu del màster és formar tècnics que contribueixin a la cadena de producció porcina, la base d'un sistema de producció eficaç (a nivell tècnic i econòmic), utilitzant tècniques de producció respectuoses amb el medi ambient i el benestar dels animals.

Els objectius formatius estan dirigits a fer que l'alumne adquireixi unes competències i un perfil professional determinats. Algunes d'aquestes competències són: fer l'anàlisi i el diagnòstic de les instal·lacions, allotjaments i equips necessaris per a la producció porcina; fer auditories amb relació a les condicions de benestar dels animals; planificar programes d'alimentació; fer el diagnòstic i l'avaluació de les dades de gestió tècnica, econòmica i sanitària; planificar el programa de prevenció i eradicació de malalties, i dissenyar i analitzar estudis epidemiològics.

Interuniversitari amb Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Saragossa i Universitat Complutense de Madrid.