Minor Internacional Global Acting in ICT en el Grau Enginyeria Informàtica

Aquesta especialització internacional es pot cursar als Països Baixos, Lleida, Bèlgica, Austria i Sud-Àfrica.

El Minor Internacional Global Acting in ICT és una especialització internacional que es pot obtenir cursant la menció al títol de Tecnologies de la Informació. Aquest minor consisteix en estudiar uns mòduls específics de 3 setmanes de durada al llarg d'un semestre (el 1r semestre de 4t curs) presencialment en cadascuna de les 5 institucions participants: Fontys University of Applied Sciences (Països Baixos) (institució coordinadora), Universitat de Lleida, PXL University of Applied Sciences and Arts (Bèlgica), University of Applied Sciences Upper Austria (Àustria) i Belgium Campus ITversity (Sud-àfrica).