Nou doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i ADE a Igualada

Amb 10 places de nou ingrés a partir del curs vinent

La Universitat de Lleida (UdL) oferirà a partir del curs vinent un doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) al campus d'Igualada. Permetrà a l'estudiantat obtenir dos titulacions seguint un itinerari de només cinc cursos, amb una càrrega lectiva de 369 ECTS incloent els treballs finals de grau. L'oferta serà de 10 places a primer curs.

"Aquest doble grau és únic a Catalunya a preu públic", ha destacat  el delegat del rector al campus Igualada-UdL, Carles Capdevila. "Forma persones amb un perfil molt versàtil i altament qualificades; enginyers i enginyeres amb forts coneixements i habilitats de gestió i direcció estratègica", ha afegit.

La docència serà presencial –sempre i quan la situació sanitària ho permeti– i tindrà una orientació pràctica i professional per facilitar la incorporació de l'estudiantat a l'àmbit laboral. En aquest sentit, tot l'alumnat té garantides pràctiques en empreses que formen part de la càrrega lectiva del pla d'estudis.

La UdL ja impartia al seu campus d'Igualada el grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística des del curs 2018-2019 i el grau en ADE des d'aquest curs 2020-2021, de manera independent. També hi havia la possibilitat de fer el doble grau amb la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), fent 222 ECTS presencials a la UdL i 132 ECTS online amb la UOC.

Text: Lidera Comunicació / Premsa UdL

MÉS INFORMACIÓ:

Doble Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d'Empreses