Projecte 'Women in Power'

La UdL participa en el projecte 'Women in Power' K2 - Erasmus+

Les universitats de Campus Iberus (Lleida, Saragossa, Pública de Navarra i la Rioja) participen en el projecte Women in Power, destinat a reduir l'esquerda professional entre homes i dones en llocs executius i de responsabilitat.

Finançat amb 299.160 euros per la Comissió Europea a través de la convocatòria Erasmus + per al foment de la innovació, aquest projecte el lidera Mobla, clúster empresarial del moble a Múrcia. Hi participen també Inova, consultora del Regne Unit especialitzada en gènere i igualtat; Romanian Textile Concept, clúster del sector tèxtil a Romania; CENFIM, clúster del moble a Catalunya; JKC, ONG lituana especialitzada en formació; Women Directors in Malta, associació de dones directives; i Campus Iberus.

Iberus és el soci responsable de l'elaboració del contingut didàctic i formatiu del curs destinat a empoderar les dones dels sectors del moble, calçat i tèxtil, una tasca on la UdL hi tindrà un paper destacat a través del Centre Dolors Piera. Després d'un estudi previ sobre necessitats i mancances detectades en aquests sectors la UdL dissenyarà continguts formatius i una metodologia adaptats a dones amb responsabilitats en les empreses. Aquest curs s'oferirà de manera gratuïta a través d'una plataforma en línia

Per part de Campus Iberus participen en aquest projecte de dos anys de durada un total de nou investigadores i tècniques i un investigador: Carmen Bericat, Esperanza Montalvo, Montserrat Navarrete, Eva Tomàs del Río, (Universitat de Saragossa); Irene Lapuerta (Universitat Pública de Navarra); Anna M. Romero, Cristina Rodriguez i Josep Moreno (Universitat de Lleida); i M. Ángeles Goicoechea i Olaya Fernández (Universitat de la Rioja).