Grau en Història

L’objectiu fonamental de l’ensenyament de la història és proporcionar un coneixement racional i crític del passat de la humanitat amb la finalitat que l’individu i la societat en general puguin comprendre el present.

Vegeu aquí el Web del Grau en Història.

I aquí el Pla Formatiu

El grau d'Història de la Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida prové de l’adaptació de l'antiga llicenciatura d'Història a les exigències de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), cosa que l'obre a una immediata homologació acadèmica en tots els països de la Unió Europea.

El grau d'Història ofereix una formació acadèmica d'alt nivell, especialitzada i professionalitzadora, sempre curosa amb el repte de fomentar la cientificitat, l'ocupabilitat i la capacitat d'assumir els nous reptes de l'era digital.  Amb voluntat d'innovació docent, els objectius formatius prioritaris se centren, primer, en informar críticament sobre els processos econòmics, socials, polítics i culturals de canvi i continuïtat en la història de la humanitat i, segon, en proporcionar habilitats en el domini dels mètodes, tècniques i instruments d'anàlisi propis del treball d'un historiador o historiadora del segle XXI.