Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació

Els titulats el Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació, cursant una sèrie de complements podran posteriorment estudiar el Màster en Enginyeria Informàtica, per a la professió regulada d'Enginyer/a en Informàtica, el qual també s'imparteix a l'Escola Politècnica Superior.

El grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació de l’Escola Politècnica Superior al Campus Igualada-UdL té com a objectiu formar professionals del món de la computació amb una vessant molt pràctica, fent especial èmfasi en el disseny i implementació de les aplicacions interactives.

Els titulats disposaran d’uns sòlids coneixements de programació, posant l’accent en les aplicacions mòbils i web, tecnologies d’Internet, eines d’administració i seguretat de sistemes, i disseny i desenvolupament d’interfícies.

Així mateix, el grau proporcionarà coneixements en continguts relatius al disseny, la creativitat, la innovació, la comunicació interactiva, l’experiència d’usuari, aspectes tots ells fonamentals per donar solucions als nous problemes del mercat professional.

Aquest grau aplicarà una metodologia de formació dual pionera al territori estatal, que permetrà a l’estudiant que ho desitgi combinar la formació en les aules universitàries i l’entorn professional mitjançant un contracte laboral amb l’empresa.