La UdL i la UNAD signen un conveni per a la realització d'un Màster en Disseny d'Experiència d'Usuari

L'EPS serà el centre de la UdL encarregat de gestionar aquest nou màster virtual

Vegeu aquí la notícia del recent conveni entre les dues universitats.

La Universitat de Lleida, representada pel Dr. Toni Granollers Saltiveri, i la Universitat Nacional Oberta i a Distància (UNAD) de Bogota (Colòmbia), van signar la setmana passada un conveni per a la realització i l'organització del màster universitari oficial, el Màster en Disseny d'Experiència d'Usuari, el qual serà impartit per les dues universitats en metodologia virtual.

La signatura d'aquest conveni obra la porta a aquest nou màster perquè sigui aprovat pels respectius òrgans competents de cada país, el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport d'Espanya, i el Ministeri d'Educació Nacional de Colòmbia, d'acord amb la norma legal vigent.

El màster estarà format per un programa formatiu comú, amb un pla d'estudis conjunt que harmonitza el sistema European Credits Transfer System amb els crèdits del sistema d'educació superior a Colòmbia.

Finalment, atès el caràcter interuniversitari del màster, els coordinadors de cada universitat gestionaran les accions de mobilitat d'estudiants i/o professorat, articulant activitats acadèmiques, bé sigui en forma virtual o presencial.