School of Peace and Global Studies

Estudis Internacionals en Pau, Estudis Globals, i Noviolència, al CFC i Escola d'Estiu de la UDL

Entendre el Món Global és avui una de les dinàmiques essencials de la vida contemporània. Actualment, paraules com crisi humanitària, refugiats, genocidi, i violència apareixen i reapareixen a les capçaleres de tots els diaris. L'SPGS (School of Peace and Global Studies) unifica la pau i els estudis globals per tractar quatre temes essencials que donen als nostres estudiants una visió del món i una capacitat analalítica imprescindibles en el món d'avui, amb un clar enfocament ètic, la pau, per a formar estudiants preparats per a carreres nacionals i internacionals que a poc a poc humanitzen i canviïn aquest món cada vegada més conflictiu.

1. Estudiem Pau i Filosofia de la Pau i noviolència

2. Estudiem democràcia, política, i governança internacional

3. Estudiem Economia i economia social

4. Estudiem identitats i migracions

L'School of Peace and Global Studies compta amb professorat de primer nivell mundial, inclou beques internacionals per a estudiants de països en desenvoluapment.

Fins a l'actualitat l'School of Peace a realitzat tres edicions del Curs d'Especialització Peace and The World, Today

I, amb la participació d'Arcadi Oliveres, ha realitzat Dinàmiques de noviolència: Com la gent guanya drets, llibertats i justícia.

Vegeu aquí el web de School of Peace and Global Studies