Doble Titulació: Grau en Enginyeria Forestal i Grau en Conservació de la Natura

El Doble Grau en Enginyeria Forestal i Conservació de la Natura constitueix una proposta acadèmica nova de la Universitat de Lleida, orientada a la gestió sostenible d’alguns recursos naturals terrestres.

El Doble Grau en Enginyeria Forestal i Conservació de la Natura constitueix una proposta acadèmica nova de la Universitat de Lleida, orientada a la gestió sostenible d’alguns recursos naturals terrestres.

L’objectiu de la titulació és complementar la formació dels enginyers forestals, aprofundint més en l’anàlisi dels processos i en el diagnòstic dels problemes detectats. En conseqüència, el títol obtingut atorga de manera exclusiva les competències legals per a exercir la professió d’Enginyer Forestal (regulada en l’Orden 324/2009 del Mº de Ciencia e Innovación), a la vegada que aporta una formació més amplia i especialitzada.

Els àmbits principals en què es promou aquesta intensificació de coneixements s’orienten cap a la conservació d’espècies de flora i fauna, la regulació de l’ús públic en espais de protecció especial, la restauració d’indrets alterats per l’activitat humana, la resolució de conflictes socials sorgits de l’ús dels recursos naturals, etc.

Vegeu aquí el web de la Doble titulació: Grau en Enginyeria Forestal i Grau en Conservació de la Natura