Grau en Enginyeria Informàtica

Els graduats en Enginyeria Informàtica estan plenament preparats per estudiar, dissenyar i instal·lar xarxes informàtiques, projectes d'enginyeria de sistemes i informàtica industrial, projectes d'enginyeria del programari i de sistemes d'aplicació de la informació.

La Informàtica és la ciència o tècnica relativa a la tecnologia que estudia el tractament automàtic de la informació utilitzant dispositius electrònics i sistemes computacionals. En la informàtica hi convergeixen els fonaments de la ciència de la computació, la programació, les metodologies per al desenvolupament de programari i de les comunicacions.

Al Grau en Enginyeria Informàtica desenvoluparàs els coneixements i competències necessàries per concebre, dissenyar, desenvolupar, mantenir i gestionar sistemes informàtics per a problemes que van des de la gestió de la informació en el context empresarial, passant per problemes de control i gestió de processos i dispositius industrials, fins a problemes de gestió dels serveis i infraestructures de computació, comunicació i emmagatzemament de la informació.

A més, si sou bons estudiants i teniu interès pels estudis tècnics i de gestió empresarial, podeu cursar el Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE

Per què has d'estudiar aquest grau a l'EPS?

Sessió de presentació del Grau en Enginyeria Informàtica a la Jornada de Portes Obertes Virtual de l'EPS celebrada al maig del 2020:

El Grau en Enginyeria Informàtica habilita l'estudiant per a l'exercici de la professió regulada d'Enginyer/a tècnic/a en Informàtica i, cursant el Màster en Enginyeria Informàtica, el qual també s'imparteix a l'Escola Politècnica Superior, per a la professió regulada d'Enginyer/a en Informàtica.