Jornades 'Perquè no puc fer-ho?'

Tenen l'objectiu de presentar els estudis de la UdL sense estereotips de gènere a l'alumnat de 4t d'ESO de la demarcació de Lleida.

La jornada Per què no puc fer-ho? que presenta els estudis de la UdL sense estereotips de gènere a l'alumnat de 4t d'ESO de la demarcació de Lleida. Enguany, es mostraran els estudis de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària. Concretament, a les noies els presentarem el grau d'Enginyeria Forestal i als nois el doble grau de Veterinària i Ciència i Producció Animal.

Hi participen els instituts el Canigó d'Almacelles, el Guindàvols, Maristes Montserrat, Alcarràs, Ronda i L'Olivera de la Granadella.

L’objectiu és esperonar l’alumnat femení i masculí en l’elecció de titulacions en què un dels dos sexes està menys representat a través de referents del món acadèmic i professional que puguin esdevenir models de referència per superar els estereotips de gènere.

Les activitats previstes durant la jornada inclouen una presentació dels estudis, així com les seves sortides professionals, visites guiades i tallers pràctics.

En total, més de 400 alumnes de 4t d'ESO participaran en la desena edició del Per què no puc fer-ho?

La primera edició d'aquestes jornades es dugueren a terme el 2010.