Màster Ensenyament d'Espanyol/Català per a Immigrants

Aquest màster és una titulació oficial de posgrau de la Universitat de Lleida, per tant, està reconoguda a tots els països de la Unió Europea.

El màster en Ensenyament d’Espanyol/Català per a Immigrants de la Universitat de Lleida és un màster oficial de 60 crèdits que està dirigit a formar professionals:

• que hagin d’ensenyar o vulguin ensenyar la llengua i la cultura a persones que no tenen l’espanyol o el català com a llengua materna, especialment en contextos d’immigració;
  • que vulguin treballar en el disseny, elaboració i/o edició de materials didàctics pensats per a l’aprenentatge d’una llengua i una cultura estrangeres;
  • que vulguin treballar en mediació intercultural i en integració de col·lectius estrangers.

Aquest màster et serà útil si vols millorar les teves competències professionals en les teves classes de llengua castellana o llengua catalana quand entre el teu alumnat tens immigrants; vols ser professor o professora d'espanyol o català com a llengua estrangera; vols dissenyar o editar materials d'espanyol o català com a llengua estrangera o segona llengua. La demanda d'aquest tipus de professionals és cada vegada més gran.