Màster Identitat Europea Medieval

Aquest Màster t'obre les portes a la recerca sobre l'Edat Mitjana, oferint una formació bàsica comú, que et donarà pas a una menció especialitzada en una de les tres matèries a la teva disposició: La Construcció històrica d'Europa, els Intercanvis i difusió artística a Europa i Llengües i Literatures en l'Edat Mitjana.

Vegeu el Web complert de la Màster Identitat Europea Medieval .

El Màster Universitari en Identitat Europea Medieval ofereix una formació especialitzada sobre l'Edat Mitjana, orientada especialment a l'investigació. L'estudiant obté el títol de Màster amb menció específica en una de les especialitats: “Construcció històrica d’Europa” (Historia), “Intercanvis i difusió artística a Europa” (Història de l'Art) o “Llengües i literatures en l’Edat Mitjana” (Filologies).

El Màster és 100% online (ensenyament, tutories i avaluació) mitjançant una innovadora plataforma virtual que permet estudiar des de qualsevol lloc i en qualsevol moment d'acord a les disponibilitats de cada estudiant.

Les assignatures estan elaborades e impartides per investigadors especialitzats en cada matèria, gràcies a la col·laboració de cinc universitats: Universitat de Lleida (coordinadora)Universitat Autònoma de BarcelonaUniversitat de GironaUniversitat Rovira i Virgili Universidad de Murcia.

El Màster Universitari en Identitat Europea Medieval és un ensenyament que sorgeix de la cultura de la recerca i la innovació per fomentar un concepte nou de formació, basat en el foment dels processos de lideratge en la investigació, la coordinació i el treball en equip, la autoformació i  la gestió de la informació, la comunicació i la investigació.

El Màster Universitari en Identitat Europea Medieval t'obre les portes de la recerca sobre l'Edat Mitjana, oferint una formació bàsica comú (20 crèdits), que et donarà pas a una menció especialitzada en una de les tres matèries a la teva disposició, a fi d'aprofundir, segons la teva preferència, en la Construcció històrica d'Europa (28 crèdits), els Intercanvis i difusió artística a Europa (28 crèdits) i Llengües i Literatures en l'Edat Mitjana (28 crèdits), finalitzant amb el Treball Final de Màster (12 crèdits).

Per dur a terme la teva formació tindràs a la teva disposició a un professorat especialitzat en investigació i posaran a la teva disposició tot tipus de materials formatius mitjançant la plataforma telemàtica que permet desenvolupar una aula universal, mitjançant la qual conjugar un complet àmbit internacional i, una ensenyança personalitzada, perfectament conjuntada amb les teves circumstancies laborals i familiars. Per primer cop, pots disposar d'un màster en estudis medievals mitjançant una ensenyança oficial completament on-line.