El Consell de l'Estudiantat celebra el mes de l'orgull LGBTIQ+

Amb un acte al Rectorat sota el lema 'Colors que ens uneixen valors que ens fan fortes'

El 28J la Universitat de Lleida es va sumar als acte a la commemoració del #28J

El Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL) celebra avui amb un acte al Rectorat el mes de l'orgull LGBTIQ+. Al voltant del lema 'Colors que ens uneixen, valors que ens fan fortes"', l'alumnat de la UdL s'ha citat a les vuit del vespre al Claustre de La Pensativa amb l'objectiu de promoure la participació i la convivència de la comunitat universitària en un ambient festiu i inclusiu, expliquen, al mateix temps que volen mostrar el seu suport i solidaritat envers la comunitat LGBTI.

L'equip del Consell ha col·locat tres murals de paper al Rectorat, la Facultat de Medicina i l'Edifici Polivalent 1 (Cappont), on les persones que vulguin puguin compartir, tot escrivint, les seues experiències i reflexions sobre la diversitat i els drets del col·lectiu LGBTI.

L'acte central tindrà lloc al Rectorat, on en un dels seus claustres llueix la bandera de l'orgull, cedida per Colors de Ponent. Allí hi haurà música en directe i servei de begudes gratuït. El tret de sortida a la celebració el donarà la vicerectora de Compromís social, igualtat i cooperació, Núria Camps.

MÉS INFORMACIÓ:

• Dia 28 de juny Dia Internacional per l'Alliberament Sexual i Orgull del Col·lectiu LGTBI+
  • Dia 28 de juny Declaració Institucional
  • Activitats / Accions