Conferència Internacional sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible: Educació Superior i Ciència

La Universitat de Lleida va participar a la Sessió 4, "Xarxes Globals i Locals: Iniciatives de sostenibilitat conjunta"

Després d'una reeixida primera edició de la Conferència Internacional sobre ODS: Actors i Implementation, la Xarxa GUNi celebrarà els dies 5 i 6 de març del 2020 la segona edició de la Conferència Internacional GUNi sobre Objectius de Desenvolupament Sostenible: Educació Superior i Ciència. Fabra (UPF) a Barcelona.

Aquesta segona edició posarà el punt de mira en com les institucions d’educació superior integren el desenvolupament sostenible en les seves missions fonamentals i se centraran en mostrar, explicar i compartir investigacions científiques, pràctiques innovadores, projectes, programes i iniciatives que les comunitats universitàries porten a terme amb l’objectiu de la implementació de l'Agenda 2030. S'inclouran diferents perspectives i enfocaments: des de la investigació fins a la docència, el lideratge institucional i les iniciatives dels estudiants. Amb un enfocament pragmàtic i multidisciplinari, aquesta conferència internacional reunirà acadèmics, professionals universitaris, estudiants, experts i professionals de tot el món.