Doble Grau en Enginyeria Informàtica i Bachelor of Global Business Engineering

Els estudiants reforçaran els seus coneixements de gestió d’una empresa i també d’idiomes, ja que hauran d’aprendre Danès així també com acreditar un nivell d’anglès C1 en el moment de triar aquesta possibilitat.

Aquesta doble titulació neix amb la voluntat de possibilitar als estudiants de la Universitat de Lleida d’assolir aquesta segona titulació reforçant els seus coneixements de gestió d’una empresa i també d’idiomes, ja que hauran d’aprendre Danès així també com acreditar un nivell d’anglès C1 en el moment de triar aquesta possibilitat.

Donat que la doble titulació es vehicula a través dels processos de mobilitat que ofereix la UdL, no és fins al 3er curs del Grau en Enginyeria Informàtica que els estudiants poden accedir a cursar aquesta doble titulació (i acreditar el nivell C1 d’anglès necessari) que ofereix l’oportunitat d’estudiar 1,5 anys (3 semestres) a l’altra universitat i rebre, amb la mateixa durada que el Grau de la UdL, també el títol de l’altra institució.

Institucions participants

Logo nou eps