Doble Grau en Enginyeria Mecànica i Engenharia Mecânica

ofereix l’oportunitat d’estudiar un any acadèmic a l’altra universitat i accedir als estudis de Màster en Enginyeria Industrial .

Aquesta doble titulació neix amb la voluntat de possibilitar als estudiants de les dues universitats d’assolir una segona titulació en una universitat estrangera que els capaciti per afrontar amb majors garanties d’èxit els seus futurs reptes laborals, així també com aprendre un nou idioma com és el Portuguès.

Donat que la doble titulació es vehicula a través dels processos de mobilitat que ofereix la UdL, no és fins al 3er curs del Grau en Enginyeria Mecànica que els estudiants poden accedir a cursar aquesta doble titulació, que ofereix l’oportunitat d’estudiar un any acadèmic (10 mesos o 2 semestres) a l’altra universitat i rebre, amb la mateixa durada que el Grau de la UdL, també el títol de l’altra institució. A més a més, per als estudiants brasilers suposa la possibilitat d’accedir als estudis de Màster en Enginyeria Industrial.

Institucions participants

Logo nou eps

Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

Jaume II, 69
25001 - LleidaCatalunya  Espanya