Enginyers Lleida visita la planta fotovoltaica per autoconsum de la Facultat de Medicina de la UdL

Una quinzena de col·legiats van analitzar-ne el disseny i funcionament de la instal·lació

Un grup de col·legiats i col·legiades d'Enginyers Lleida, Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (Cetill), va visitar, juntament amb la Universitat de Lleida (UdL) la planta fotovoltaica per autoconsum instal·lada en la Facultat de Medicina de la UdL. Una quinzena de col·legiats van analitzar el disseny i funcionament de la instal·lació. Amb una potència nominal de 71 kW, aquesta planta se situa en la coberta, disposa d'una superfície de panells de 535 m².

Des de la seva instal·lació, la UdL, ha dedicat part dels seus esforços en matèria energètica a treballar vers un model d'energies renovables,i ha informar i difondre les seves instal·lacions fotovoltàiques en torbades i conferències de premsa, i organitza cursos en eficiència en la construcció.

Vegeu la notícia competa pitjant aquí damunt.