Grau Ciències Biomèdiques

La Facultat de Medicina de Lleida garantirà que l'estudiant hagi adquirit els coneixements necessaris per exercir les competències i assolir l'objectiu principal que és la formació científica en totes les facetes relacionades amb les ciències biomèdiques.

El grau en Ciències Biomèdiques (Biomedicina) és un nou grau implantat a l'Estat espanyol al curs 2009-10, però amb una llarga tradició als països capdavanters en recerca biomèdica. La Biomedicina és un ensenyament molt arrelat als països avançats en la recerca vinculada a l'estudi de les patologies humanes (Suècia, els Estats Units, el Regne Unit, Alemanya, el Japó). La Facultat de Medicina de Lleida ha elaborat el seu pla d'estudis amb la col·laboració de la Universitat de Marburg (Alemanya), la qual porta 25 anys impartint el grau en Biomedicina.

La docència en el grau de Ciències Biomèdiques de la UdL és impartida per metges/investigadors clínics en un 40% i investigadors bàsics en un 60%, aportant a l'estudiant una àmplia formació en els darrers avenços en el coneixement de les malalties des de les dues vessants. El grau té com a finalitat preparar i formar professionals que desenvoluparan la seua activitat en la recerca biomèdica, el diagnòstic biològic de les malalties i la seua prevenció, i el disseny de noves estratègies assistencials, a més de capacitar-los com a tecnòlegs, docents, comunicadors i creadors de coneixement en les diverses àrees biomèdiques.

Vegeu aquí el web complert del Grau en Ciències Biomedicina.

Pitjeu aquí per veure les Guies Docents dels Cursos anteriors.