Màster en Enginyeria Agronòmica

La professió que alimenta el món.

Màster en Enginyeria Agronòmica

El Màster és impartit per professors i investigadors de reconegut prestigi de les 4 universitats participants i per professionals convidats provinents d'altres centres de recerca, de l'administració pública i de diverses empreses i entitats sectorials.

• Interuniversitari
  • Crèdits: 90 ECTS
  • Places: 25
  • Preu: Poseu-vos en contacte amb la universitat coordinadora.

Els enginyers agrònoms es compten entre els professionals tècnics amb més tradició arreu del món. Són dones i homes formats en les tècniques més avançades per a la gestió, el disseny, la planificació i la innovació tecnològica al medi rural, agrícola i alimentari. Preparats per a alimentar les persones i tenir cura del medi ambient, tot millorant la producció primària i l'aprofitament agrícola i ramader, la transformació industrial i la sostenibilitat mediambiental, i promovent el desenvolupament rural.

El màster en enginyeria Agronòmica és un màster interuniversitari d’un any i mig de durada que habilita oficialment per a l'exercici de la professió d'Enginyer Agrònom segons la normativa vigent. La col·laboració de les quatre universitats catalanes (UdG, UdL, UPC i URV) permet aprofitar les àrees de coneixement i experiència pròpia de cada universitat.

Sortides professionals

Es tracta d'una professió amb un perfil comú: un tècnic superior amb capacitat per a la gestió, el projecte i la planificació d'activitats agroalimentàries i mediambientals: producció agrícola i ramadera, transformació d'aliments, disseny d'infraestructures rurals, gestió del territori, etc., tot això en un context de sistemes agraris viables ambientalment i econòmicament.

Universitat coordinadora:

Universitat de Lleida

Universitats participants:

Universitat de Girona Universitat Politècnica de Catalunya Universitat Rovira i Virgili