Minor en Gènere i Dret

El Minor en Gènere i Dret del Grau de Dret et permet aconseguir uns estudis amb futur i una forta vessant social

El Mínor és una formació complementària ofertada per la Facultat de Dret i Economia de la UdL dins dels estudis del Grau de Dret amb l'estreta col·laboració del Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la UdL que permet a l'estudiantat obtenir competències determinades en aquesta àrea específica del coneixement. La proposta de Mínor en Gènere i Dret sorgeix de la conjunció de dos factors:

En primer lloc, l'existència d'un grup de professores de la Facultat de Dret i Economia que han introduït la perspectiva de gènere a la recerca i docència del dret o bé que han realitzat una part la seva recerca sobre aspectes o temes relacionats amb la dona.
L'aposta decidida per lluitar contra la insivilitat i crear una cultura de sensibilització envers qualsevol situació discriminatòria, d'assetjament i violència.
El Mínor en Gènere i Dret consta de 30 crèdits a realitzar entre l'oferta específica d'assignatures optatives.

Les assignatures del Mínor es poden cursar en un o més cursos acadèmics.

Les assignatures s'impartiran per mitjà del sistema de formació semipresencial durant el primer i segon semestre de cada curs acadèmic.