Senyalitzats espais d'aparcaments VAO, ECO i per a persones amb problemes temporals de mobilitat

Nova acció de la UdL en el marc del Pla de mobilitat de la Universitat de Lleida

cartell_estacionament
Cartell de l'estacionament exclusiu per a vehicles amb aquests distintintius

Des de la Comissió de Sostenibilitat i Emergència climàtica, i amb el suport de l'Oficina d'Infraestructures i Serveis Comunitaris, s'ha impulsat la senyalització d'algunes places d'aparcaments de vehicles particulars als campus de Rectorat-Lletres, Igualada, Cappont i a l'Agroalimentari, Forestal i Veterinari, fruit del pla de mobilitat de la UdL, aprovat en el Consell de Govern de febrer del 2020.

Amb la finalitat d'afavorir l'aparcament de vehicles particulars que siguin d'alta ocupació (VAO), ECO, 0 i per a persones amb problemes temporals de mobilitat.  Aquestes places s'han senyalitzat en color verd.

En el cas d'utilitzar un vehicle d'alta ocupació, o tenir problemes de mobilitat cal sol·licitar una autorització omplint els formularis que estan a disposició de la Comunitat Universitària i que es poden descarregar a la següent l'adreça i presenar-lo  per tal que facilitin la targeta acreditativa que permet aparcar a les plaçes designades.