Treball amb metodologia ApS en TFGs del Departament de Dret, Economia i Turisme

Per a la notícia completa.

Per a informació sobre com s'ha treballat i sobre el projecte

El projecte consisteix en l’aplicació de la metodologia ApS (Aprenentatge - Servei) en l’àmbit dels treballs finals de grau (TFG) del Departament de Dret, Economia i Turisme. Els alumnes que han tingut tenen interès per participar-hi han fet el seu TFG d’acord amb la metodologia ApS, sobre la qual han rebut una formació prèvia.

Els alumnes de l’àmbit jurídic han elaborat un dictamen jurídic, mentre que els alumnes d’ADE han efectuat una anàlisi de costos. En tots els casos els seus TFG, tutoritzats a per un professor o professora, han donat resposta a una necessitat social real que ha transmès una entitat del tercer sector. També s'ha col·laborat en associacions com El Banc d'Aliments (ODS 2), Caritas (ODS 1), Associació Anti-SIDA (ODS 3 i 5), Associació Down de Lleida (ODS 3 i 4), Associació Catalana per a la Infància Maltractada (ODS 3, 4, 16), entre d'altres.